Flingor med smulor

2008-08-14 |11:00:18
min frukost består av det lilla som är kvar sist i flingpaketet, dvs smulorna som har blivit av alla flingor.
med en skvätt mjölk. kanske inte det godaste, men det är ju något iaf.

här sitter jag med turban i håret, flingor i käften och ska jobba om ungefär 4 timmar.
mina tankar går till jobbet där jag vet att det kommer gå pung, minst sagt.
tur att jag har min fru, vi ska vara kassa idag.
en del tankar går till förra årets italienresa med frugan, som gjordes för exakt ett år sedan idag.
Viva la fica e qui la castiga, säger jag bara. mer behövs inte.
en sån resa måste vi göra om!
en del tankar, ellerokejganskamånga, går också till min älskling.
hur kan man sakna någon när det inte ens har gått ett dygn?!
nykär alltså, ibland suger det riktigt mycket. hrmpf.
lördag <3

nu är jack black på tv, shit vad hårig han har blivit.
eller skäggig liksom. ujuj.
vilken film vare han var med i?
justja, the holiday, en av tidernas bästa filmer.
man både skrattar och gråter.
någon som känner sig manad att ladda ner den och ge till mig?
det är helt okej, jag tar gärna emot den.

nej, om man skulle mumsa på en riskaka eller så?

pungout.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!