snart jul

2008-12-22 |15:22:38
ojoj, julafton om 2 dagar.
helt galet.
tokvarmt & svetten rinner,
men det ar jul om 2 dagar.
jaa, jag tjatar, sorry .
men det AR helt gaaalet .
Well. ni har nog fattat poengen ?

Idag har vi varit hemma & solat skinkorna,
dt var uundrbart .
Hoppade i poolen nar det blev for varmt,
lag i pool-fatoljen & stekte en stund ocksa.
me like very mycket.
Seen.. Hm.. Akte vi till en Thai-marknad.
Varldens haftigaste upplevelse nastan!
Dom saljer verkligen ALLT pa ett djur.
Magen, hjarnan & jaa, fotterna?
ALLT!
Ewe & Jag fragade alla thainissar ;
" whats that? What animal?"
( & Ewe gjorde djurlaten ocksa, sa dom skulle fatta. Men nar jag lat som en kalkon sa skrattade hon bara at mig.. hrmpf!)


Nej, nu ska vi sussa, for imorgon ska jag, Ew & Tess gymma.
Helt sjukt, att jag faktiskt VILL trana.
Jag tror det ar nagot fel pa mig, hmhm.
Men ja, som sagt, upp tidigt imorgon bitti .
Vara pa gymet kl 07.30 & sta dar & svettas med hantlar & sant tufft.
Well, det gar som det gar.

Sen are shopping hela dagne som galler, ska bli skoj.
Ska forsoka hitta lite grejs till alsk & lagenheten.

Nej, nu sitter jag bara & skriver massa strunt,
men hey thats me jao.


Byebye bitches!


Kommentarer
Postat av: Din

hoppas du hittar nått fint till lägenheten :D



älskar dig <3

2008-12-22 @ 17:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!