Tragisktkomiskt

2008-12-14 |08:20:59
var det någon som sa att hela denna flyttsituationen var?
& ja, jag kan väl inte annat än att hålla med, även om det tar emot lite.

Igår var jag & älsk barnvakt till hans 3 småbröder.
Ohmy, vilka energiknippen!
Vi gjorde pannkaka för att få tyst på dom, dom åt & var nöjda.
Sen satte vi ihop ett pepparkakshus som de (&vi hjälpte självklart till) dekorerade.
Jag tog fram marsipan & karamellfärg , sen var gubb-byggandet i full fart!
Jag gjorde Berit & Kerstin-kissar, & de andra boysen gjorde något som liknade små tomtar & slädar.
Jag gjorde också en dinousarie, men det såg inte D, han hånade den! TÖNT.
Vem som helst kunde se att det var en t-rex, fast lite mindre & snällare.

Berit & Kerstin har som sagt fått träffa 3 ungar,
något som inte verkade alltför populärt hos dom.
Kerstin som annars hatar att bli lyft av mig eller D,
blev omkringburen ett bra tag innan hon kröp in under badkaret.
(där stannade hon vääldigt länge).
Berit däremot, hon bara "var". Hon hänge & slängde när dom bar henne.
hon bara gav med sig. Stackars kissen .

Ja, vad mer? Hm.
Älsk berättade att han hade träffat på våra grannar igen,
denna gången kom de med en stort svart sopsäck med tomburkar.
Alkisar? que?

Well, sitter på jobbet & ruttnar,
as vanligt så att säga.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!