VARNING FÖR ÄCKEL!

2008-12-15 |20:11:51
Jag tog ett bad.
Älsk satte sig på toastolen & vi skrev en lista på alla fel med lägenheten,
som vi måste ta upp med hyresvärden. 
Vi hann typ 3 punkter innan Älsk joinade mig i badet.
(Nej, det äckliga handlar inte om just det!)
När älsk hoppade i badet så blev det mycket för mycket vatten i badkaret, 
så vi tappade ut lite. 
Det rann utanför silen ner till avloppet. Hm tänkte vi. 
Det rann ut på hela badrumsgolvet. Hmhm, tänkte vi.
Jag klev ur & hämtade en griptång som vi använder till matlagning (dock inte efter detta!!).
Älsk tog bort silen som var full av hår, som inte var vårat.
Han började gröpa ur avloppshålet med den & det kom upp lite äckelhår & ,
tro det eller ej, snäckor! 
Jag hämtade plastpåsar att sätta på händerna.
för ingen av oss ville ens tänka tanken att sätta ner händerna i det där vidriga hålet utan att se var dom hamnar.
Jag gröper lite med påsen runt handen först, hittar hålet där vattnet ska rinna ut,
men det är något i vägen. Älsk får sedan påsen & känner han med,
& han känner något som är i vägen där inne i hålet, han hummar lite för sig själv &....
BANG! 
. . . En ravhyvel .. och snäckor. .& prydnadsljus . . 
Hrm .. Otroligt fräscht. & lukten ska vi inte ens prata om.

vi har rensat avlopp, vi är numera vuxna på ritkigt.

Kommentarer
Postat av: Gutt!

Det där lät inge vidare trevligt alls =O hoppas ni slipper fler otrevliga upplevelser! =P



Du måste även lova att du tar det lugnt i Thailand. När kommer du hem igen? Saknar dig ju faktiskt =(



Puss o kram guttprutt!

2008-12-17 @ 12:58:36
Postat av: Gutt!

Just ja, du måste lova att hälsa till din mor o far från mig oxå! =D

2008-12-17 @ 13:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!