En fortsatt bra dag ?

2008-07-23 |22:02:25
fick finbesök av Stepho idag,
vi skulle måla men sket i det.
vi åt istället pizza / souvlaki & ja,
kollade på Bert.
Nu har jag sett på Bert i typ 3 dagar i rad,
om inte mer?
Men är Bert bäst? Aah, Bert är faktiskt bäst!

Sen åkte vi & tvättade bilen,
en guldtvätt jo ja tackar ja.
Stepho fick massa cola på köpet!
Han såg riktigt glidarfet ut när han kånkade på det
plus våra piggelin som han så snällt bjöd mig på .
Han bjöd också på maten ,
det ska väl påpekas?
Men det ska också påpekas att jag bjöd sist,
så ingen tror att jag är världens snyltare!
. . .jag är bara lite snyltare?
spec när jag tiggde skjuts av honom hem,
så jag skulle slippa ta bussen.

När vi kom till Sparrefjöl
ringde jag Jass & frågade om
jag var välkommen till henne.
(hon hade ringt ca 5-6 ggr igår
till mitt jobb  skällt ut mig för att jag
aldrig hinner träffas
!)
Hon muttrade lite,
men självklart var jag välkommen,
det är jag alltid.
Det är iaf vad jag vill tro.
Vi väntade på Kiken
& sen begav vi oss ner till sjön
för att mumsa glass,
det var hur gott som helst.
Sen var det dags att åka hem,
men vi ska nog leka imorgon också ,
var så säker !

Så nu sitter jag här,
i min ofantligt lilla 90-säng,
i mitt flickrum med ljusblåa tapeter
(som faktiskt inte är så hemska),
skulle sett på Little miss sunshine,
men min dator är ju underbar så
den börjar hacka när jag vill se på film,
kanske bäst att låta bli då.

Min dag har varit tokbra från början till slut,
med undantag för att jag nyss slog i ringfingertån i toalettdörren,
AAAAJ som satan vad ont det gjorde.
men vet du ?
det gör inget, för jag är glad ändå.

jag är liksom tacksam,
tacksam för allt jag har.

Tack alla <3
Kommentarer
Postat av: Samira

men... :( Du, Jass & Kikan.. men ingen Smai. Hm..... :(

2008-07-24 @ 20:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!