Glömd, svettig & shopaholic

2008-07-04 |21:14:21
Jag ringde & ringde efter min rackarns säng,
& efter vad jag tyckte var 1000 år
så svarade depå Jysk.

"Jaha, ojdå. dom har nog glömt dig. "
. . TACK! jävla fucking jyskäckel!! Men det sa jag själklart inte.
Istället muttrade jag bara något ohörbart.
" . .vi skickar den nu med detsamma!"
". . hrmpf.. mm,okej..tack"


Jag & Lina insåg då att vi hade kunnat gå på stan
HELA DAGEN, eftersom dom ändå hade glömt mig
& min säng. hrmpf. -muttrar-

Klockan halv 4 kom min säng,
ungefär 4, 5 timmar senare än vad som hade sagts.
Vi fick hjälpa till att bära upp skiten,
uppför dessa underbara spiraltrappor.
Sen drog vi fort som attan in till tha city
& shoppade loss som galningar.
speciellt jag.
som vanligt.

resultat ;
2 vita shorts, ett par på Veromoda & ett par på HM.
alltid bra att ha, speciellt om man är lite brun
 (vilket jag inte alls är just nu, men det ska vi nog ändra på!)
2 tublinnen , ett marinblått som passar perfekt till shortsen så det blir lite seglarstuk på allt.
& ett svart, för ja, svart funkar till allt. & jag gillar axelbandslösa plagg, då får man ingen ful solbränna.
1 par gråa shorts, bara för att dom var så jävla snygga helt enkelt.
2 panties & 1 bh, jamen ni vet ju hur det är när man bara blir helt kär i ett plagg? right ?
inga pikar nu ^^ . Jag erkänner.

Hej. Jag heter Märy.
-hej märy-
jag är en shopaholic.


Det största samtalsämnet mellan mig & Lina,
 var nog hur mycket vi verkligen svettades.
ohmy, ni vill inte veta . tro mig.

--------

Pratade precis med bejb,
som mycket riktigt skämdes över mitt förra inlägg.
eller som han sa;
that was to much information ,
Helt rätt egentligen,
sånt är väl våran ensak .
Men jag kan ju inte bara ta bort det nu.
shit the same så att säga,
jag får väl hålla tyst i fortsättningen.
 . .. för jag är ju så himla bra på att vara tyst. Liksom .

usch vad jag saknar dig Stepho =(
Massor, & ännu mer.
bara 7 dagar tills jag får träffa dig igen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!