Harmonisk.

2008-07-17 |09:06:04
idag känns det bra.
riktigt bra.

solen börjar titta fram,
jag som blev lite småsur när den hade gömt sig bakom några moln
imorse när jag tittade ut.
vaknade toktidigt idag, kunde inte somna om.
alldeles för många tankar som snurrade runt .

pappa bad mig hjälpa honom idag,
jag skulle hålla något när han ska skruva fast det med ...
ehum, skruvmaskinen?
som ni ser har jag noll koll på vad allt med byggeri heter,
inte min grej alltså.
heter det kanske snickeri ?

nej, jag vill sola idag.
steka steka.

för imorgon åker jag hem,
blandade känslor.


moi
Kommentarer
Postat av: Dennis

hm, snickeri? byggeri? vet inte riktigt om nån av dom var rätt ;P

2008-07-17 @ 23:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!