när ?

2008-07-06 |12:18:30
när tar tårarna slut?
när tar smärtan slut ?
när ska jag kunna äta igen & överhuvudtaget bli hungrig igen ?
men framför allt,
när ska jag sluta tänka på dig ?

det gör så ont,
jag ser framför mig hur en pojke går fram till en flicka,
tar hennes hjärta, river bort en bit & ger henne det trasiga hjärtat tillbaka.

jag ser allt vi har gjort tillsammans,
allt vi skulle göra,
allt vi har pratat om.

aldrig mer träffa dig,
aldrig mer träffa lillsis mio som jag avgudar så himla mycket,
aldrig mer din familj eller helt galna släkt.

vi har så många bra minnen,
vi hade det så himla bra tillsammans.
visst hade vi ?

det är väl det jag måste koncentrera mig på,
att vara tacksam för det vi fick.
vi visste ju båda två att det var långt emellan,
och att det skulle bli svårt.
det visste vi ju.

jag klandrar dig inte,
inte alls.
även om det låter så.

du finns här , för alltid.
-pekar på hjärtat-
Kommentarer
Postat av: mio

Gumman. Vi ska träffas ändå, det är ju självklart. <3333

2008-07-06 @ 14:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!