Smärtan

2008-07-06 |08:42:04
Ibland försvinner den,
ibland är det kvar.

tankar på dig & mig,
på oss.
att det aldrig kommer bli så igen.
att jag aldrig mer får ha dig nära,
aldrig mer får somna med dig,
aldrig mer vakna med dig.

smärta åter igen.

& alla empati från alla som kommer att ringa & smsa & fråga ;
"Huuur mååår duu gummaan?"
jag orkar inte. jag vill inte.

efter en helg natt fylld med endast tårar,
vill jag bara krypa ner under täcker igen
& aldrig mer komma upp.

jag är inte ens hungrig.

jag vet inte själv vad jag viill med oss,
innerst inne vet jag ju att detta var the right decision,
jag vet ju det.

men det hindrar det inte från att
göra så ont att jag inte vet var jag ska ta vägen.

jag glömmer dig aldrig,
en bit av mig kommer alltid att älska dig.

tack för det här nästan-halvåret Stepho,
du är guld värd om inte mer.
Kommentarer
Postat av: S

Och du är min bejb, bejb. <3

Jag finns här för dig, när du än behöver mig.

2008-07-06 @ 11:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!