Ungskär.

2008-07-14 |12:38:29
Jag älskar att vara här,
samtidigt som hela jag lider .

Morfar är väldigt dålig,
jag mår så dåligt när jag ser hur han liksom inte orkar någonting.
han kan virra bort sig mitt i en mening,
han tittar emot havet & vet att han aldrig mer får fiska igen,
han blir andfådd efter att ha gått några meter.
han blir arg på sig själv för att han mår som han mår.
allt detta är ingenting han nämner,
men jag ser det.
i hans ögon.
dom är så ledsna.
usc h, jag vill inte att morfar ska må såhär.

morfar, försvinn inte <3

                                                 





vädret är helt underbart,
solen steker min lagom feta kropp,
jag är lite småröd & väldigt stolt över det.
 . . sen kommer mamma & sätter sig bredvid mig i solen,
hrmpf. hon ser ut som en neger om inte värre.
höm höm. dumma mamma.

nej, ska väl få i mig något till lunch
& sen pressa mer.
jag SKA bli brun.

solong fuckers .
Kommentarer
Postat av: Lina

Känner igen mig, mormor gick bort för nästan exakt ett år sen :( Kram!

2008-07-15 @ 20:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!