Anköör.

2008-06-20 |11:51:27
Japp, here i am sitting, on maj äss.
Jag har städat ett rum, damsugit & dammat & gjort alla små pluttepluttgrejer man kan göra.
Ändå är klockan inte mer än tio i tolv. pöh.
Kan inte mina 2 familjer komma nu , så dom kan checka in ?
Då kanske jag kan stänga sen . . hoppas kan man ju ^^ .

Eftersom cd'n har valt att paja just nu så har jag tvn på inställd på MTV.
När det kommer en lagom svängig låt så står jag som ett fån & smådansar till de ljuva tonerna från tvn.
Måste se urlöjligt ut, men vet du ? det gör inget, för det är ju inte en jävel som ser mig!
För jag är all by my self så att säga. Hmhm.

Uttråkad? Ja.
Hungrig? Ja.
Glömde jag min tokgoda matlåda hemma ? JA! -arg-
Jag som lyckades med spagetti & köttfärsås för första gången igår :(.
Nu står matlådan i min soffa , för dit hann jag komma ihåg att flytta den till.
Så den är ju omöjlig att äta nu, när den har legat där hela dagen :(. Bwah.
inte bra karma, eller vad det nu är som gör att allt skiter sig.

Positiv, javisst.

Glad midsommar på er fuckers.
Kommentarer
Postat av: S

Karma? Knappast.

Virrighet snarare. xP



<3

2008-06-20 @ 13:03:48
URL: http://esspe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!