jobba jobba jobba

2008-06-26 |09:32:03
ibland orkar man bara inte jobba.
men idag känns det helt okej.
kanske har en middag på 9 pers, kanske inte.
dubbelbokningar, inte skoj.
well, får väl se hur det blir.

får väl hoppas att det händer något iaf,
annars kommer jag bara ha SÅÅ tråkigt!


nej, nu vill jag bara ha lägenheten
& sen åka till ikea & bara frossa i alla grejer.
helt underbart att jag tog lån på 10 000 mer än
vad lägenheten kostade, så jag kan spendera pengar på ikea !
-myser-

nej, om man skulle proppa i sig en macka.
& ta en kopp te, oh så gott.

ibland är livet bra härligt.
vad gör ditt liv härligt?
Kommentarer
Postat av: Lupum

vill d gå påd t igen med mig?

2008-06-26 @ 19:57:03
URL: http://lupum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!