Måndag

2008-06-23 |19:36:15
Jahapp, ny vecka var det.
Sådetså.

Uscha är så himla trött,
sov ingenting inatt
tack vare den jävla åskan!
uscha.  JAG HATAR ÅSKAN!

Jobba frukost & lunch imorgon,
puh. vill inte.
det kommer en tjej som
ska jobba extra i sommar också.
jag ska lära upp henne.
oj vad bra, speciellt när jag aldrig har jobbat lunch förut.
bradär. bra planering. hmhm.
vi får väl göra det bästa av situationen.
tur att det är Sasse som är kock,
han stöttar & är bra.
inget fel på Patric,men känner honom inte så bra ännu.

Kul för dig att läsa om mina jobbrelationer ? hmhm.
jamensatte (citerade mia^^),
är så himla trött.
ska satsa på att lägga mig vid åtta.
hrmpf.


ska ju hem imorgon också,
så jag måste packa lite smått nu.
puuh.

& för att vara lite mera gnällig
så saknar jag min bejb
mer än någonsin :(

(det är jessicas fel att jag är sur,
hon var det & det smittar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!