Söndag

2008-06-22 |12:47:05

ska straxt skutta till jobbet, sådär lagom skoj när jag vet att vi inte har en enda gäst.
Då menar jag verkligen INTE EN ENDA.

Så, idag blir det att städa. . hrmpf.
jag som älskar att städa.
-ironi-

jahaja, det är väl bara att stå ut.
jobbar bara imorgon & på tisdag också,
sen är jag ledig i en dag :)
men då är jag ju iof upptagen . .
jag räknade ut att nästa gång jag får sova ut
blir nog nästa söndag, aah om en vecka.
puh. tur att det finns cola som ger lite överenergi.

vad har jag gjort änsålänge idag ?
hm, vaknat såklart. tagit en dusch & tvättat kaluffsen.
sen då? jo,ja just. jag tittade på en film som
var urkass, verkligen urkass .
efter det då? plockade upp lite kläder som tycks vilja ligga överallt.
& diskade. & lagade mat, med grejerna jag snodde från jobbet igår.
höh, vilken tjuv jag är ! Tog 4 champinjoner & typ 2dl grädde,
så jag kunde göra svampsås. yummie, god blev den!

nej, om man skulle diska sin tallrik & kanske sminka sig lite ?
(men egentligen, för vem? VI HAR JU INGA GÄSTER!)
wellwell.

jag vill ha min lägenhet nu !
& jag vill åka utomlands med min bejb <3
uscha, vad jag inte gillar att vara ifrån honom såhär länge.
har inte träffats på en vecka & 2 dagar.
& vi kommer inte kunna träffas förrän KANSKE den 4 juli !
(då ska vi förmodligen boka resan! lycka!)

nejmenfaktiskt.
ha det så tufft nu,
det ska jag.

har iaf laddat min gamla mp3 med
härlig glad musik ,
så jag kan poppa på jobbet iaf.

byebye bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!