Studentbal

2008-06-15 |14:34:20
Snart bär det av.
Puh, gick upp halv 7 imorse för att vara hos frisören kl halv 8.
Tes, som också skulle fixa håret den tiden hos samma frisör, hörde inte av sig vid kvar i 7 som vi hade sagt så jag slog henne en signal vid tio över.
Hon sov så gott ^^ . Så jag fick upp henne med orden "TES! VI SKA VARA DÄR OM TJUGO MINUTER!"

en kvart senare mötte en nyvaken ruffsig fruga mig på stan .
våra frillor blev tokbra, inte som vi hade tänk oss men ändå tummen upp!

för att inte däcka idag så har vi varit på forna ParkInn (numera Scanic) & käkat tokgod brunch.
Eller hm, kanske bara helt okej-god ? Hmhm. INGEN ÄGGRÖRA! skam.
Men dock tokgoda brownies & smothies. yumyum.

Nu ska systeryster min sminka mig & frugan, sen kommer jass & sen hämtar Lajna oss & vi draour till balen.
Är man knas om man ser mest fram emot maten? ^^
Nej,man är nog bara normal. Eller vad säger du Mio? Du & Jag <3 MAT .

lägger in bilder från balen när jag hinner.
Stepho ska ju komma & ta kort, tusen tack älskling <3
Kommentarer
Postat av: mio

Man är så NORMAL som man bara kan bli. haha. We love fooodie. ;D

2008-06-15 @ 16:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!