Intensivt

2008-05-20 |17:59:59
Ohmy. Att ha skrivit 2 arbeten till idrotten på ungefär 2 timmar, det känns väldigt intensivt.
Kvalitén på mina arbeten är nog dessvärre inte hög. Inte alls. 
 . . .Jag är arbetsskadad, jag satt precis & tänkte på att jag inte fick skriva för o-formellt . Herregud, jag skriver väl hur fan jag vill ! Det är MIN blogg. . .
ohmy,jag är skadad  .


Magen kurrar och mitt förra kontoutdrag säger " 2.25:-", det går inte ihop.
Får väl rota igenom kylen på alla mögliga saker, försöka hitta något som ser en aning okej ut. hrmpf.
jag vill ha fet mat. typ pizza.
men det går ju inte för sig, jag har inga pengar och lilla märy det är faktiskt bara tisdag !
Pasta ? Med .. hm.. .ketchup ?

Det känns att man är student. Det känns.

Mamma, kom hit & gör pannbiff till mig !
Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

hoppas allt är bra!
jag undrar om du kanske hade kunnat rösta på min hund i en tävling hon deltar i.
om du tycker hon är söt såklart :)

www.enlitentax.blogg.se

2008-05-20 @ 18:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!