Mycket snack, ingen verkstad

2008-05-19 |19:08:10
Det uttrycket är ju också rätt speciellt. Vad menas med det ?
Ja,jo att man inte jobbar, att man mest snackar. Men vadå verkstad ? Hm, vissa uttryck är bara skumma.

Vad har jag egentligen gjort idag ?
Gått till skolan, haft idrott. Men var iof inte med pga min dumma hals som gör ont.
Sen då? Ätit skitsnuskig mat, jobbat med hotell & lite PA .
Vad mer ? Hm.
Fikat med frugan har jag gjort.  Det behövdes verkligen, båda behövde prata av sig lite.
Moffade vi ? Ohja vi moffade. Hrm. På en måndag. Känns bra.

image7

Frugan är skapligt söt, speciellt när hon ser lite drömmande ut ^^

Efter ca 2 timmars fika, så bestämde vi oss för att gå & sola.
Båda tog 30 min, något som jag kände var lite för länge för mig eftersom jag inte har solat solarium sen..
Hm, längesen . Så jag gick ur 5 minuter tidigare (hah, gjorde säkert jättemycket skillnad^^).

Nu sitter jag här & luktar gammal kärringgrill, uscha.
Funderar på om man skulle orka resa sig för att hämta den där ostbågepåsen jag fick med mig hem från stepho.
det är ju riktigt gott. hmhm.
-överväger -

......... -hämtar-


over & out 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!