Myskväll med ostbågar & pizza

2008-05-16 |19:18:14
Min bejb fixar allt.

Ikväll blir det 3rätters, eller nästan 4a.

Till förrätt blir det Halloumi, eller hur det nu stavas. Toookgod ost som i ska steka på ^^ yummie.
Varmrätt blir det vi gör bäst ; pizza . & för en gångs skull valde jag inte Al Funghi . Eller inte helt iaf.
Jag valde Al Funghi, med kebab på halva pizzan och vitlöksås mhm, kan det bli bättre ? svar nej.
(oh no, nu kom Stepho med pizzan. . det fanns ingen vitlöksås ! KRIS  ! . . fick nöja mig med vit sås, hm okejrå)
Efterrätt blir glass, som vi köpte förut idag. Jag & Mia fick välja, det var väldigt tufft val, något som Mia visade på ett mycket fyndigt sätt. Säger inte hur, men det var snören & näsborrar med i det. Hon är finurlig hon.
resultatet blev iaf en glass med kolasås i , OCH kakor ! det såg nästan ut som oreos ! (jasse!)
& sedan, självklart, blir det ostbågar.

Ja, kan det bli bättre eller ?

Svar nej .

Jag är kär i min bejb, min Stepho.

<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!