10 dagar

2008-10-19 |14:05:36
sen är vi där älskling.
Tunisen, varmt & skönt.
Bara du & jag <3

Sitter här på jobbet & vill att tiden ska gå fortare än såhär snigelsakta som den går just nu.
Kan inte klockan bli 14.45 så Linasniggape kan komma & byta av mig?

Älsk var nyss här för 2a gången idag .
Första hången hämtade han mitt kort & handlade mat + kattmat till mina älsklingar som bara hade smulor kvar i skålen imorse. stackars älsklingar. Jag sa iaf till älsk att köpa kattgodis typ, så hoppas han gjorde det :O
Andra gången han var här, alltså nyss, var för att utfodra mig i form av hamburgare & strips, yumyum.

När jag har slutat äre raka vägen hem (eller okej några svängar blire ju, eftersom vägen svänger^^),
sen ska jag & älsk tydligen tvätta. Det påminde han mig om nyss. Att han bokade tvättid till oss idag, duktig pojk. det hade jag glömt, konstigt va? Well, kanske är dags att tvätta alla mina svarta badlakan som luddar & behöver tvättas en gång innan användning? kanske är dags att tvätta alla sängkläder som jag bara har proppat in i garderoben?
Mjo, det är nog dags.

Sen ska vi göra tacos, väldigt avancerat jag vet.
Men hey ,det är en bra början ?
Om några veckor står vi säkert & lagat entrecôte & sånt snyggt.

Hojhoj där ute i solen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!