just ja.

2008-09-11 |13:12:08
idag äre ju elfte september,
så r.i.p alla i world trade center .
OCH , den lilla flickan på dagiset som en man dödade just denna dagen för x antal år sen.
jag kommer ine ihåg vilket år det var, men jag kommer ihåg att jag blev så arg.
för i tidningarna var det bara om world trade center & alla deras minnen,
men den lilla flickan fick bara en liten notis. 
fy fan,ska det vara då ?
nej,usch, stackars hennes föräldrar. 
r.i.p den lilla flickan också, tycker jag ! 

------------

har mumsat hamburgare nu,
som smakade.. skumt ? 
åt därför inte upp dom, men brödet slank ner (a ).
sitter nu & kollar gamla Sabrina Tonårshäxanavsnitt på 
www.surfthechannel.com , väldigt bra sida! 

åker till Solbacka om typ 2 timmar, puh.
men men, that's life. 


Kommentarer
Postat av: [Body Candy´s Organic Shop]

Ooh, jaaa! :D Jag längtar! :D

2008-09-11 @ 16:39:51
URL: http://bodycandys.blogg.se/
Postat av: http://sandriiisch.blogg.se

Då skall jag gå in och kolla denna sidan direkt:D

2008-09-11 @ 20:16:32
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!