papparazzi ?

2008-09-14 |20:37:59
nyssgick det förbi ett gäng ungdomar,
dom tog kort på mig genom glasrutan.
det var lagom skumt .
hmhm .

sitter här & vill bara stänga,
har hunnit äta alldeles för mycket godis tills nu.
ska nog börja stänga lite smått efter kl nio,
eller aah . jo,det gör jag nog.
älskling kommer inte förrän 22.25 ,
om han hinner med den bussen dvs.
hoppashoppas.
saknar honom så obeskrivligt mycket nu.
har inte setts på en vecka. uscha.

ingen skoj blogg idag,tyvärr.
tror inte ens jag har skrattat idag :S
usch, tur att älsk kommer sen,
han får mig alltid att skratta :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!