Tunnelbanor & stressat folk

2008-09-27 |07:58:43
 - here we come!

tåget går runt 10-snåret,
1 timme senare är vi i den tuffa staden Stockholm!
(jäääbejbi )

vi har dansat & sjungit lite ,
jag & frugan .
vi har ont i halsen & frugan hostar,
men som jag nyss sa till henne ;
"If you're going to be sick,
be sick in style!"


Well, frukost kanske?
hörde att hon hade flingor,
inte varje dag man får mumsa så lyxig frulle .

Önska oss lycka till !


...man svängde väl vid den stora björken ?
efter de tre granarna? eller ?



Kommentarer
Postat av: Skogsmulle

Bra där Maria, men hoppas ni inte glömmer att gå ner för backen vid tallen :( För annars kommer ni till fiendeland.

2008-09-27 @ 11:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!