Long time no see

2009-04-09 |17:50:13
ohmy har inte hunnit blogga på sjukt länge,
inte för att jag har triljoner läsare eller så men.
Var ledig igår & idag.
Men det hjälpte inte, fick minsann gå upp kl 6 igår morse iaf,
bara för att jag är så galet klantig och tog med mig jobbtelefonen hem iförrgår kväll!
ibland blir man trött på sig själv, och trött var jag!
Sen åkte jag & D till Mkp till min kära mor & far.
Vi åkte till Lager 157 i Hälleforsnäs & shoppade lite för pengar vi egentligen inte riktigt har(eller iaf inte borde spendera!).
Efter detta bar det av till flen igen, till mammas, jobb där vi spanade in eventuella tapeter till vårat vardagsrum & sovrum som just nu har äckligt tant-söta blomtapeter!  Hu!

Well, vi sov i Mkp & åkte hem idag ganska skapligt.
Så fort vi kom hem åkte minsann dammsugaren & putstrasor fram med en väldans fart!
Detta efter att vi hämtat vår nya Sodastream! Yeey!
(också för pengar vi inte riktigt borde spendera....)

Nu skiner lägeheten & tvätten surrar två dörrar bort.
Ostbågarna står i skåpet & väntar på att ätas såhär en torsdag.
Äckliga brända/hårda försök till chokladmarränger ligger i soppåsen.
D är på myshumör & jag med.
Så, livet är ganska skönt just nu,
även om jag har frukostpasset imorgon bitti. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!