En vecka till då . .

2009-08-21 |14:49:04
fy faan, jävla bajsknä!
Ännu en vecka hemma ser det ut att bli,
ska till läkaren & kirra sjukintyg på måndag.
Nu börjar jag bli riktigt trött på att bara ligga hemma & såsa.

happ, D är & jobbar, & det känns i och för sig helt underbart att han har fått jobb, 
men samtidigt lite trist för jag har så galet tråkigt.
Blir att se på lite film.

Har kirrat dessa godingar ;

Miss secret agent (1an, originalet är alltid bäst!)
En riddares historia (Man kan inte få för mycket av Heath Ledger)
En vampyrs bekännelser (Kommer ihåg att jag såg den när jag var liten & att den var himla läskig. Får se om det har förändrats något)
What happens in Vegas (Skitrolig film vad jag kommer ihåg?)


Hm, vilken ska jag börja med?
Kommentarer
Postat av: josephine

men fy, dumma knä. har de inte blivit bra ännu. blir de mycket jobb för lina nu eller tar carina de mesta? vi mår bra bra. han längtar faktiskt att komma tillbaka, de ser man när han lagar mat här hemma (kör sina kock-skills;) hälsa din karl.

2009-08-21 @ 21:22:57
URL: http://mariejane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!