Roadtrip!

2009-08-27 |08:29:59
nyss vaknat, av ungefär 4 nysningar & därmed en sjuk mängd med snor.
Hu, jag vet!

hur som, idag ska jag & D på lite roadtrip.
Till huvudstaden Estocolmo minsann! 
Där ska vi låsa upp våra telefoner, 
så vi äntligen kan ha i våra Parlino-kort.
Jag har ju faktiskt köpt en ny telefon,
en skitsöt rosa (den på 3-reklamen).
Men jag kan ju inte använda den,
eftersom den är låst till 3. 
Så efter idag kan jag använda den,
& lämna in min andra telefon på lagning.
(Den får för sig att lägga på mitt i vissa samtal . .)

Sen kanske vi hoppar in hos D's far & säger Hej,
vi får se. 

Men nu, frukost (därmed en STOR kopp te!) 

Visst är den söt ?
Kommentarer
Postat av: syster

jag har köpt en iphone :D

2009-08-27 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!