Uppvärmd pizza

2009-08-24 |12:03:38
Har precis tagit ut de 2 sista bitarna från vår hemmagjorda pizza, ur micron.
hah, en så konstig mening det där blev då!
Hur som haver, gott luktar det och ett glas bubbelvatten till det så är jag som på moln.
Eller vem försöker jag lura, inte riktigt på moln kanske. 

Sneglar på Sjukhuset, där en kvinna föder barn. 
AAOOUCH, det ser inte skönt ut alltså . 
Tvi vale för den smärtan,.

Nämen vad är det jag ser?! 
Sagan om ringen - helg på 3an !
Bara för att vi har kirrat hela triologin alldeles nyss, surt som .. eh sura godisar?

Nej, nu ska jag sluka min pizza på ungefär 2 minuter, det brukar bli så. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!