frostärokej

2009-12-03 |15:45:04
jag skulle vilja ha snö egentligen,
men när hela marken lyser vitt av frosten så känns det ändå helt okej.
Jag sa det till D förut, att om det är sånt här väder på julafton så ska jag inte klaga.
Jag sa det tillochmed lite menande upp emot himlen,
så han/hon som bestämmer där uppe skulle höra mig.
Då himlade D bara med ögonen, den tönten.
Chocken har nog lagt sig nu,
det mesta iallafall.
himla skönt det.
tror det var bra att jag fick köra in till stan till besiktningen imorse,
bra där av D att tvinga mig.
precis som när man ramlar av en häst ju, upp igen på en gång! 

Annars har den här dagen varit himla slö & vi har inte gjort så mycket.
jag har bara gråtit 2 ggr, rekord?
Men hurra inte än, det kommer nog flera ggr ikväll.
Dessa hormoner alltså haha, ojoj.
stackars D <3
Dennis, jag älskar dig!
Kommentarer
Postat av: marmelad

en bebis!? herreminje! GRATTIS!

2009-12-03 @ 22:50:29
Postat av: josephine

MEH! grattis till bebis. äntligen kom eran tur. härligt. och nej, bokstavskexen va äckliga. blö

2009-12-03 @ 23:48:27
URL: http://mariejane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!