jag ÄR en mästerkock!

2009-12-11 |23:15:24
åh så stolt jag är,
D påpekade tillochmed att jag skröt väldigt mycket förut.
Men vadå, har man lagat ett mästerverk till måltid så har man! 

Svamprisotto med vitlöksmarinerad fläskfilé & creme fraishe.
SÅ GALET GOTT! 
Faasiken vad bra jag är,
en riktig husmor! 

Det kommer nog bli en bra mat-mamma av mig,
det känner jag på mig.
Så, nu får det räcka med att skryta om min otroliga talang,
kvällen börjar bli alldeles för sen för mig som är preggo & därmed trött hela tiden.
Erik vann idol, fastän jag i sista sekunden höll lite smått på Calle.
Calle verkade vara en så mysig kille, sådär småtjock & skitsöt i sin lilla kostym.
Men samtidigt måste jag erkänna att det gör mig ingenting att Erik vann,
för jag bryr mig faktiskt inte särskilt mycket.
båda kommer få skivkontrakt & alla kommer ladda ner deras låtar olagligt, punkt slut. 

Vad mer har jag gjort idag? 
Hm, jag & cim har kollat på Johan Falk & Beck. 
Jag är tydligen en hejare på att förstöra spännande/sorgliga/läskiga scener,
med att alltid säga exakt det jag tänker på. 
vilket handikapp va? 

imorgon blir det pyssel&bak-förmiddag i Bettna,
iallafall för min del. 
D ska jobba, så jag ska dit & julmysa all by my self (+ D's underbara stora familj).
Sen ska vi hem en snabbis för att stänka vatten på oss så vi inte stinker alltför äckligt,
sen vidare till Mkp där vi ska äta tsm med mämi & päpi.
Senare blir det kalajs hos Smaira Smair Smai Smaisan, ska bli riktigt roligt faktiskt.
Usch,nej nu somnar jag nästan sittandes. 

D & Cim tittar på tv & busar med twoface,
så jag ska nog säga nattinatti & lägga mig i sängen.
Oops, långt inlägg. 

Ska jag skriva något om graviditeten? 
Hm, jag har kissat ungefär hundra ggr idag. 
& tuttarna gör förjävla ont ibland.
det gör mitt knä också, inte för att det har med graviditeten att göra men nu har jag ju fått det sagt. 

nej, nattinatti!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!