skojarueller

2009-12-22 |07:16:41

inatt gick jag bara upp EN gång för att kissa,
rekord? yesyes.
jag var ju iof helt sprängfärdig då,
så det hade nog egentligen kunnat delas upp i två eller tre kisserier.
Men hur som helst,
när mitt alarm sen väckte mig så ville jag inget hellre än att ligga kvar i sängen med mina älsklingar.
(twoface, D & bebis i magen).
Men nehejdå, upp & hoppa var det som gällde,
annars finns risken att jag somnar om (hrm, ullaredsresan,hrm).

D berättar att det är 12 minusgrader ute,
han vet precis hur man gör mig glad såhär på morgonkvisten.
Jag tog på mig linne,stretchskjorta,tunn kofta, tjock kofta plus jacka & sen var det bara att möta kylan både ute & inne i lilla Willy.
Nu är jag på jobbet & har klunkat en kopp te & käkat dagens första macka, gott det där.
Då kommer S ner från Städ, & säger att "lönen har kommit!".
WHAAT, säger jag & kollar snabbt min internetbank & jajemen, klart lönen har kommit.
Åh så skönt, då kan jag betala tandläkaren som säkert vill ha betalt för att röra runt lite i käften på mig idag.
jävla sadister, det är vad dom är, & betalt ska dom ha också. PAH!

Justja, min barnmorska ringde mig igår.
hon ville bara berätta att jag hade dåliga järnvärden.
NÄÄHÄÄÄ, ville jag bara säga, eftersom jag sa det till henne vid inskrivningen OCH hälsosamtalet.
"jag är skittrött hela tiden & har i stort sett alltid haft järnbrist i hela mitt liv", sa jag.
& hon säger bara att neejdå, du har bra järnvärden.
Så, idag blir det att inhandla järntabletter, så blir jag kanske piggare.
Åh,underbara tanke. Tänk dig, att inte säcka ihop hela tiden.

Ikväll ska vi till Mämi & Päpi på middag, tsm med familjen Ström.
Ska bli himla mysigt & framför allt gott, då jag vet att mamsen bjussar på Kalkon!

Nejmen usch nu blev det ett sånt här långt inlägg igen?

Tjingeling!


JUSTJA!
EWE VAR FÖRST MED ATT TRO ATT BEBISEN I MAGEN ÄR EN POJKSPOLING!
Så, nu vet alla det ^^
Känns det bättre nu Ews?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!