Tusen tack!

2009-12-09 |09:29:07
till er alla som har grattat oss,
det värmer så otroligt mycket.

vi är så glada här hemma,
tillochmed Twoface är glad.
Så glad att hon klättrar i gardinerna & springer race med sig själv..

Det är helt galet så ont mitt dumma knä gör,
kan knappt sova på nätterna.
Nu börjar det bli svårt att ligga på mage också,
magen är liksom..ivägen?

Hur som, idag ska jag träffa Kikan en sväng på stan.
Blir nog inte att gå runt mycket om mitt knä får bestämma,
vilket det nog får.
Men träffas & sitta ner en stund är ju mysigt,
plus att det är skönt att komma ut en stund.
Känns lite som om jag har vuxit fast i soffan här hemma.


Igår var vi på inskrivning hos barnmorskan,
hon tömde mig på blod den jäveln.
Jag HATAR att ta blodprov, hu! 
Vill inte ens tänka på förlossningen, hjälp!
Men samtidigt, så får man ju ut något helt underbart av det,
så det är ju absolut värt det :)
Nej,nu ska jag pussa lite på min älskling (nej, inte twoface, jag pratar om D just nu^^)

Tjingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!