Filipiner!

2009-02-23 |21:14:48
åh herregud!
återigen,förlåt josse,men filipiner är sjukt läskiga!
För bara någon timme sen myllrade det av ca 10 st som tog i hand,pussade min hand, frågade om jag ville följa med dom hem, tog kort på mig & ja jag vet inte vad !
De ville också köpa typ 3 flaskor cognac, men nejnej sa jag, det får ni inte. Ni får köpa lite i taget. . helst 4or.
Så det gjorde dom. en fyra köpte dom. Sen fortsatte dom att fråga vad jag hette & om jag bodde här & lekte papparazzis.
Efter typ en kvart så gick dom. Skumma typer.
Nej, jag har otur med filipiner må jag säga. Utom dig då Josse, du är inte så på :D
Nej man ska inte dra alla över en kant, men de jag har träffat genom jobbet har varit skumma. Snälla visserligen,men skumma ^^.

Nej, får man inte börja stänga nu?
Kommentarer
Postat av: mia

Ja det ska blir riktigt härligt. Är rädd för att jag ska bli sjuk bara, det känns nämligen som det. Typiskt när man har lov och allt..! Men vad hääärligt att det blev så då, slippa tänka på att skaffa ett nytt jobb. Dessutom kan det aldrig vara fel att sitta vid internet på jobbtid ;) haha. Puss&krams.

2009-02-23 @ 23:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!