Overklig köttfärsås

2009-02-11 |18:27:44
ohmy, det var det verkligen!
Jag gjorde köttfärssås & spagetti alldeles nyss, till mig & D. 
Det blev sjut gott! yuum!
Hah, kommer ihåg i 7an, när vi sa "köffärsås", oj vilka minnen.
Vad vi skrattade åt det. & åt "köffkaka". 
-tänker tillbaka & småfnittrar för sig själv-

Ja herregud, mycket har man upplevt under sina 19 år.
19 år. Om tio år är jag 29, då ska jag ha minst 2 barn & vara gift. 
Ouuch, nästan så man börjar få lite panik? 
Allt annat jag vill göra då?
Funderar på om man ska göra en lista över allt jag ska ha gjort innan jag dör?
Någon som har gjort en sån någon gång? Vad står det på din?


Nej, nu rapar jag köttfärssås, 
ska nog lägga mig lite i soffan & kolla på skitprogrammet Las Vegas (som D envisas med att gilla!).

Ha en jättebra onsdagskväll alla där ute i burrvädret :) 
Kommentarer
Postat av: MarieJane

Ja hon blir mer och mer lik sin snygga farsa också ;p

bra tack, min dag har varit fina firren. Din då?

2009-02-11 @ 22:39:03
URL: http://mariejane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!