Prata med MIG tack!

2009-02-01 |15:36:29
Herregud, karlar alltså!

Sitter på jobbet, det kommer in 2 st östeuropeér.
JAg hälsar & dom hälsar tillbaka.
men inte till mig,utan till mina bröst.
Dom stirrar & säger på oförklarlig engelska att dom vill ha varsin öl.
Dom slår sig ner  vid ett bord & jag frågar igen om dom vill ha öl eftersom engelskan var sjukt dålig.
Dom stirrar på mina bröst & säger något på polska-ukrainska-lattiska-någonting som ska betyda "ja".
Dom får varsin öl, men fortsätter stirra.
 . . .Nu har dom druckit halva & stirrar fortfarande!
Usch, vilka gubbar det finns!

Sen måste jag ta betalt & då har dom säkert inte svenska pengar så det räcker eller så krånglar kortet. .
fördomar? jag?
jo, om folk som stirrar som dom har jag det, för dom är fanimej inte värda mer.
usch säger jag!

Tur Sasse kommer om typ 1, 1½ timme. Där kan man snacka om SNEELL hesst.
& god mat  gör han också, som jag ska få äta, yum!
Kommentarer
Postat av: MarieJane

men usch, vilka snuskon..

läbbigt, är de bara du där just nu?



tur att mannen min kommer.

han borde vara där närsom :)

pratade med han nyss.



jag funderar på att baka något,

sen får vi se vad vi hittar på :p

2009-02-01 @ 16:13:06
URL: http://mariejane.blogg.se/
Postat av: D

vad är det för fasoner :O

bara jag som får titta ju (A)

2009-02-01 @ 16:53:01
Postat av: Mulle

Tss vilka snuskisar för alla vet ju att det är jag som får stirra på dina bröst."mulle med rätt att stirra och kanske klämma!" Eller jag kan väl gå med på att ditt älsko får göra det också. han kan få vip!

2009-02-02 @ 06:43:42
URL: http://dokiminkxmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!