Solsken

2009-02-09 |11:03:38
I förrgår var jag så sjukt negativ, till allt. 
Det var som om allt bara rann över.
Otacksamheten man får från olika håll, alla som bara öser på mig mer & mer. 
jag var helt utmattad både fysiskt & psykiskt, & orkade helt enkelt inte mer.

men nu känns det mycket bättre.
Inte hundra, men åtminstone 87,5 % bättre. 

Dagen till ära skiner solen, helt underbart.
För det var någon som sa att efter regn kommer solsken, smart sagt.

Idag är jag ledig, väldigt behövligt måste jag säga.
vaknade vid halv tio av att älsk smsbombade mig,
drog mig upp, gjorde frukost. 
Satte mig vid tvn som visade Top Model, yum. 
Ringde HSB & löste problemet med att dom drog hyra från mitt konto fast jag sålde lägenheten i december.
Jättetrevlig kvinna hjälpte mig, samma kvinna som hjälpte mig när jag ville sälja lägenheten.
Så nu är det löst, mina 2000:- kommer snart tillbaka till mig. Väldigt efterlängtat!

Nej, positiv skulle man vara ! 

Hmhm. jag ska titta på en film,det är väl positivt? 
Sandor / slash / Ida blir det, för den hatar D, då får man passa på när han inte är hemma. 
Man får ju inte vara dum liksom .

Nej, hej hopp alla där ute ! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!