3,5 ostbågar av 5

2009-07-16 |11:23:20
Japp, så mycket kom jag & D överens om att Harry Potter-filmen förtjänar.
Jag försökte få det till en 4a , men D är stenhård & säger att nehejdu. max 3,5!
Så, då fick jag ge mig.

Filmen var väldigt händelserik hela tiden,
det är nog därför den får det aningen för svaga betyget av oss.
Jag tyckte mer om filmen än vad D gjorde,
för jag kände igen mig så himla mycket i boken .
Hur som helst, mysigt var det!

Efter bion åkte vi en sväng förbi hamnen,
tog en surprise-glass & bara traskade runt lite.
Himla mysigt faktistk,även om jag småfrös lite.

Sen bar det av hemåt & jag slocknade inom en timme.
Jag skulle ju upp aptidigt, så jag skyller på det.

Nu är det bara imorgon kvar,
sen blir det helg & därmed är jag ledig!
Beautiful!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!