bil bil bil

2009-07-08 |13:24:30
nu kommer det en bil, nu kommer det en bil.
gå åt sidan, gå åt sidan, gå åt sidan, gå åt siidaaaan.
 
Är det någon mer än jag som älskade Mamma Mu & Kråkan-lyssneband när man var liten?
Denna låten är en klassiker!

Hur som helst, bil var det ja.
Igår tittade jag & D på en polo i Södertälje, men nja..
Lite för mkt "fel" på den & så hade de undangömt vissa saker i annonsen + att han som hade den inte behagade att vara där trots att vi hade bestämt en tid med honom. mja mja.

Idag ska vi åka till Huddinge för att spana in två st polo's. . polar .. polosar ..
vad sjutton heter det? En polo, flera ....?
Iallafall, vi tar med oss Erik också, så han kan se sånt som vi missar att titta på .
plus lite resesällskap, & det skadar ju inte!
Som tur är så har vi ju "bilköpar-skivan" som D brände åt oss igår, himla bra musik må jag säga!
Mycket smurfhits & sånt som jag gillar.

Nej, om man skulle göra något vettigt sista halvtimmen på jobbet?
Jag har faktiskt inte hunnit mycket alls idag, det har ringt HELA tiden.
Men, man ska inte klaga. Det är ju så vi vill ha det!
Mera bokningar tack!

Tjingtjing!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!