jag bor på jobbet

2009-06-23 |18:29:08
japp, just nu stämmer det.
Inatt sover jag & D över på jobbet, dvs hotellet.
Ska faktiskt bli riktigt mysigt!
Jag har nyss varit uppe & kikat in alla möjliga rum,
även om jag har sett dom ett antal ggr så ville jag kolla alla igen för att se vilket vi ska ha.
Jag valde ett med morgonsol & platt-tv, det blir superbra!

Nu är det bara att vänta på att klockan ska bli 9, halv 10 så jag kan börja stänga ner.
Sen blir det räkmacka & mys på hotellrummet med D.

Vardagslyx ?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!