Mulle min kanelbulle

2009-03-11 |09:30:29
Åh, ibland saknar man sina vänner.
Speciellt en vän.
Vi hittade varandra i 1an på gymnasiet & det sa pang,
sen var vi fast ;) 
Mycket har vi gått igenom.
Vi har pratat, vi har gråtit, vi har skrattat.
Mest skrattat. Åt vår sjuka humor. 
Kylskåpssånger, fester, hångel, ojoj. 
Mycket har vi gjort tillsammans, 
min mulle & jag. 
Skogsmulle, som skrattar när hon blir rädd.

& nu blir hon snart Mämi, 
till Knoddas i magen. 
Hon kommer bli världens coolaste morsa,
det vet jag.

www.dokiminkxmanda.blogg.se

mulle et moi

jag älskar dig Mulle Kanelbulle <3




Kommentarer
Postat av: Mulle the preggofant

naaaw muttan min älskade vän! gud va jag saknar dig här i smålansskogarna! <3 Du ska få min första skiva med kylskåpsånger och den ska vara signad!

Knoddas hälsar till coolingen! Kärlek till min marre!

2009-03-11 @ 09:38:26
URL: http://dokiminkxmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!