Tidsfördriv?

2009-03-16 |08:53:24

Början
Namn:  Maria
Msn-
Lunar: ehm ja, men vetihundan om den är kvar
Ålder19
Födelsedatum: 12 aug
Stjärntecken: Lejon
Bilddagbok: jopp, mamster

Tonåren
Hur gammal är du: 19
Hur tycker du att du har det hemma: jättebra, både här & hos päronen
Har du bra självförtroende: mja, helt okej
Kan du lita på dig själv: ja
Hur tycker du att ditt liv är: det funkar bra :)
Har du ett bra liv tycker du: absolut
Vill du ändra på något i ditt liv: mja, ändra & ändra. man får väl kämpa lite ^^
Berätta vad: Flytta, få en framtid med D
Är du nöjd över din kroppAbsolut, jag ser ut som jag förtjänar hahah
Kan du själv säga att du tycker att du är söt: Ja, faktiskt

Kärlek
Har du någon killeJa
Gillar du någon nu: oh ja
Som heter: Dennis Princis
Trivs du tillsammans med någon kille: ja, min sambo
Gillar du långa eller korta förhållanden mest: vilken fråga, långa?
Älskar du någon kille : Ja, Dennis

Vänner
Har du bra vänner: Mycket bra
Du tycker om att va med dina vänner: Ja
Har du många vänner: Beror på vad man menar med många ? Jag har de nära vänner jag behöver
Vad heter dina bästa vänner: Jasse, Tes, Lina,Ewe, Kikan, Gutt, Smai & Erik
Vad heter dina allra bästa vänner: Som jag är närmast just nu är nog Lina & Therese

Mogenhet
tycker du att du är mogen för din ålder:  Ibland
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är: Mja, gäster som vill ligga haha
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma och & vaBeror på
Du älskar att shoppa: Vad sjutton har det med mogenhet att göra? Ehm, ja det är väl klart jag gör?

Haha helt galet test, vad bevisade det?
Well, nu är det gjort iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!