Varma skor

2009-05-24 |23:34:23
eller stövlar om man ska vara petnoga.
Eftersom jag har trashat alla mina skor ungefär,
så fick jag ha mina vinterstövlar på mig igår när vi tog bussen till Bettna.
Igår gjorde det ingenting eftersom det regnade & var rugg-väder.
Men idag! När solen sken, då , då gjorde det något!
Mina fötter kokade likt kräftor på sensommaren,
lika röda var de & fulla med ludd när jag tillslut tog av mig stövlar & strumpor.

Dagen/Dygnet hos familjen Princis i Bettna var bra,
jag & Zacharias spelade typ turnering i Alfapet .
och JA han slog mig,
och JA han är typ 10 år!
Jag hade faktiskt en bricka för lite nästan hela spelet, 
så det så!

Berit hade det bra,
det var jätteskönt att se.
Jag myste massor med henne & jag tror hon har förlåtit oss för att vi gav bort henne.
Så det känns jätteskönt, synd bara att Kerstin inte var där..
Men hon är med Majan i kissemisshimlen,det vet jag.

Nej, nu ska vi hoppa i säng,
vi har kollat på Click som gick på 3an.
Jag störttjöt i slutet trots att jag sett den förut,
& D suckade lite åt mig & sa att jag var söt.
Det brukar han göra när jag gör något korkat,
så han gjorde det nog inte för att han också grät åt filmen direkt. .

Nej, sängen var det!
Imorgon blir det träff med fru + jobb !

Godnatt alla där ute!
Faaasiken vad skönt att vara frisk!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!