dejavú

2009-10-31 |17:45:48
russin,russin, ge mig mera russin!
att russin kan vara så gott,
det kunde jag inte tro.
yum säger jag.

Ikväll är det alltså hallåwiin,
& alla klär ut sig till porrkaniner/djävular.
men inte jag inte, jag kör på min tråkmäry-utstyrsel & den funkar finfint för mig.
Fast å andra sidan så kanske inte gästerna skulle uppskatta om jag setat här iförd minimal spetsbody med en litet kanintoffs på? Mjamja, kanske inte hade varit så poppis.

nu är det snart bara 4 timmar kvar tills jag slutar,
jag är helt otroligt trött & seg.
Jag & D tog ändå sovmorgon idag, till halv elva.
himla skönt må jag säga!

nej usch så tråkigt det här blev,
dags att fylla på min russinskål!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Heej tjejen! jo de e bra med mig tack! hur e de själv? Känns som de e hundra år sen vi sågs.. Får väl ta o ordna en re-union snart! :D Vad gör du nu för tiden?

Kram kram

2009-10-31 @ 19:33:55
URL: http://jennykarlkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!