hemtelefon

2009-10-01 |07:20:05
jag & d har haft hemtelefon i minst hundra år nu,
iallafall några månader.
min kära fru & hennes d har haft det typ en/två veckor,
och vi har njutit hur mycket som helst av det!

Jag & fru ringer varandra all the time,
vi diskuterar saker som vi aldrig annars skulle ha gjort.

igår pratade vi om att våra D spelade alldeles för mycket tv-spel,
och annars innehöll nog vårat samtal till 98,5% ordet "pung" som vi älskar.

Säg det för dig själv några ggr,
pung pung pung.
Hahah, jag sitter här på jobbet & fnittrar som en nykär 13åring,
det är kanske bara jag & fru som förstår det komiska i det hela?

Nej, nu blänger gästerna på mig,
va? vill ni att jag tar bort all disk?
ursäkta, ser det ut som att jag jobbar här?
eh, min namnskylt?
den har jag alltid!

eeh..




-plockar disk-
Kommentarer
Postat av: Fru Pung

Ååååh. du är min fru, one and only<3

2009-10-01 @ 10:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!