jordgubbste & dumma bokningar

2009-10-18 |08:31:25
jahaja, där slank morgonens första kopp te ner.
Väldigt fort gick det också, men så var det ju jordgubbste.
Mums så gott!
Sitter & filurar lite tills det är lagom tid att börja ringa folk,
det har kommit sjukt mycket fel-bokningar & konstiga saker på dessa 2 dagar jag har varit borta.

Jag känner mig så glad & pirrig,
det kanske är för att solen skiner?
Eller för att snön snart kommer?
Eller för att jag ska mysa med D så fort han kommer en från Dåjtch-landet?
Hur som, så är jag himla lycklig.

Idag blir det att jobba över, eftersom en person har stukat foten.
Bwah,jag som verkligen såg fram emot att få sluta prick kl 15.00,
men icke då. Blir väl till iaf 16, eller tillochmed 17. Hujedamej i say.

Nej,nu ska jag surfa runt lite på internöt.

Howdydoo!



mina föräldrar är bästast i hela vida världen,
jag älskar er!
Kommentarer
Postat av: Mamma

tack, vi älskar dig också. puss

2009-10-18 @ 15:47:15
Postat av: ews

Äsh du är bara lycklig för att jag är din kompis. VIP-marreee.

2009-10-19 @ 13:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!