småkoppar

2009-10-08 |07:54:19
vi har ett gäng som bor här på hotellet,
en del är från asien & en del från östeuropa.
Varje gång alla rasar ner till frullen tänker jag att jag måste hålla koll,
så alla pålägg finns och att det ser snyggt ut.
Men det är samma sak varje gång,
det ser ut som om de inte ens har rört frullen.
Visst, det blir lite lite mindre av allt,
men ändå. Inget gegg, inget som ramlar på golvet.
och det konstigaste, mjölken tar aldrig slut!

& nu har jag listat ut varför, iallafall varför mjölken inte tar slut.
Jo,för att de äter tex. flingor & mjölk i små koppar.
Små kaffekoppar alltså.
Lite småcharmigt, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!