dramatisk dag!

2009-09-16 |20:17:47
jaa, jag vet inte ens var jag ska börja.
Denna dagen har varit så händelserik att jag inte vet var jag ska ta vägen!
Känslorna kommer & går,ibland blir jag jättedepp över det som hänt & ibland känns det som en ny början.
Just nu är jag i någon blandning av de känslorna, lite småskumt.

Sneglar på Idol också gör jag,
& jobbar lite samtidigt.
Simultanförmåga,jo ja tackar ja!

Snart blir det att stänga,
åka hem till D,
för att sen gå vår numera traditionella powerwalk.
Det är riktigt skönt att gå fort så man svettas massor ,
& sen ta en dusch för att sen slockna i sängen.
(Eller soffan i mitt fall)
Väldigt konstigt, varje kväll är det likadant.
Samma konversation & händelse.
-i duschen-
D: Men du, somna inte nu på en gång?
Jag : Nejdå, jag är pigg!
D : Det brukar låta så, men sen så *härmar mig när jag slocknar*...
Jag: Meh, jag är bara trött ibland! Men inte nu! Jag ska se CSI!
D : jojo, vi får väl se. .



-5 minuter senare-

D : Älskling, vill du ha te & macka?
Jag (i soffan) : Zzzzzz





Kommentarer
Postat av: N I N A svarar

Haha nej Flenskommun kommer jag inte sätt min fot i igen ;D Men Carolina var KING! Haha ja det finns mycket att välja på :)



Ja vi är uppdelade i 2 "grupper" där min grupp är mot grundskolans tidigare år, och den andra mot förskola och förskoleklass, visst kan man få vik men man får ju aldrig en fast tjänst utan en utbildning :) Det ska bli jätte kul att gå ut på VFU(praktik) nu och se lite hur det funkar, barn är ju så fantastikt härliga :) KRAM

2009-09-16 @ 22:00:31
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!