provocerande inlägg alltså . .

2009-09-09 |15:13:38
det är så man får läsare?
äh, jag vet inte det jag.
då får man ju läsare som egentligen inte bryr sig,
någon som bara vill läsa för att få ogilla lite.
Typ som jag när jag läser en viss blogg,
en riktigt stor blogg om en liten blond brud som alltid provocerar.
hon är fejkad hela hon, & hon skryter med det.
Men samtidigt, applåd till henne, hon får ju alla läsare genom detta enorma provocerande.
då har hon ju absolut lyckats, för det är väl det hon vill?

hur som helst,
det mest provocerande jag har sagt idag är nog
"Jag hatar Lasse Winnerbäck(läs; Vinterdäck)"
Hujedamej så fort folk skrev kommentarer på fejan,
där jag skrev det.
Att så många kan reagera på det,
man blir ju självklart nyfiken på varför?
Tog de åt sig? För att de tror att de är dåliga människor om de lyssnar på Lasses deprimerande texter?
Hm,jag vet inte riktigt. hur som, så tycker jag inte om människan.
Han gör mig bara deprimerad, har aldrig hört en upptaggande låt med bra & glatt budskap.
ni som säger att jodååå, han gör glada låtar, säg någon som är riktigt GLAD? 
Då menar jag inte typ "himlen är blå", för vissa anser ju att ja det är ju positivt.
Nejnej,jag menar mer som glada texter som "Hoppa & skutta, livet är underbart!"
(och nej, det är inte texten från en smurflåt, även om det kanske kunde ha varit..)

tänkte väl det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!