sjuklingpåg?

2009-09-29 |08:15:05
nej fy sjutton,
jag har varken tid eller lust att bli sjukling.
Igår låg jag i soffan från att jag kom hem,
tills det var läggdags.
Var så galet trött, orkar liksom inte med någonting alls.

& nu sitter jag här på jobbet,
diskhögarna bara växer & växer ute i matsalen.
& jag bloggar? Jaa, är man seg så är man!
Bara jag hinner få undan skiten innan Saz kommer,
så han slipper se ett fullt diskrum det första han ser.
Åhå, jag kommer få höra vilka som vann fotbollen igår,
D berättade det för mig ca sjuttioelva ggr bara igår kväll.
Är det bara jag som fortfarande är djurgårdare?
Någon mer där ute? Pliis ?


Nähänä, skit i det då!


-------

Jag vill uppfinns en manick som gör allt man själv inte orkar,
typ som att plocka disk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!