Föräldragrupp&tokförkyld

2010-04-28 |17:13:51
Nu har jag ganska så nyssens kommit hem från föräldragruppen,
dit jag gick själv idag eftersom D var hemma & tog emot besiktningsgubben som skulle kolla & godkänna lägenheten innan vi flyttar. (lååång mening!)
(besiktningen gick bra, pju!)
Hur som, vi pratade väldigt mycket om amning,
något som jag alltid trott är hur lätt som helst & helt självklart att det funkar. 
Men icke då, nehejdå allting ska vara svårt & smått komplicerat.
Jag önskar att det funkar för mig & bebis,
men gör det inte det så tänker jag inte dra mig för att köra med ersättning.
Så det så.

Bebis i magen är hur vild som helst just nu,
det bullrar & buffas om vartannat där inne.
Funtar på om den har danslektion eller något där inne?
Lite breakdance möter hulahula kanske? 
Haha charmigt är det iallafall,
& det är helt galet vad vi längtar efter bebis nu.

Påtal om att längta efter bebis,
fortsätt gissa när bebis kommer & kön & allt vad vi vill gissa!
det är jätteskoj att se vad folk tror & sen får vi se vem som har rätt/kom närmast.
Nu är jag redigt trött på den här förkylningen som har hållt i sig i TVÅ hela dagar!
PUH, pust,stånk,stön & lite till.
Jag hostar sönder halsen , snorar & nyser hela tiden. 
Jag satt som en liten snorunge nu på föräldragruppen, usch så pinsamt att bara sitta & snora. 
Men det är väl inte så mycket att göra åt antar jag, ingen feber har jag iallafall & det är himla skönt.

Nu ska jag nog varva ner lite med Sex and the city!
Tjingeling på er sålänge!
Justja, håller tummarna stenhårt för Catrin & Sonny,
hoppas att bebis vill komma ut nu!
Kommentarer
Postat av: Säs

Jag gissar på att du kommer gå över tiden, kanske 5 dagar ? Och sen är det självklart en POJKE! SÅ nu har jag bestämt mig ;)

Puss din snigging v.

2010-04-29 @ 08:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!