G'night

2010-04-16 |23:44:02
jag fick kebabtallrik istället,
minst lika gott om du frågar mig.
sen blev det film med D & Erik,
"Har du hört om Morgans".
skitkass med några halvroliga repliker,
så är himla glad att vi inte såg den på bio.

tuffe är på toffe-humör nu,
så bäst att passa sig för henne.
kattskrälle!
snart blir det att kramas med kudden,
för nu är jag tröttmössa. 
så konstigt, för några dagar sen så kände jag mig jättepigg,
men nu har jag tappat allt & är trött mest hela tiden.
antar att det är heeelt normaaalt,
precis som allt annat när man är preggo.
bebis lever livet inne i magen & ibland gör det småont när det blir fullträffar på revbenen/kissblåsan.
men det gör inget, jag tycker om att känna att allting är som det ska. Det lugnar ner mig i några minuter,puh.
Nu,borsta tänderna!

Tjingeling & Godnatt folket!
Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

äntligen lördag bästa dagen på veckan, håller du inte med. Man får äta godis helt lagligt haha. Önskar dig en toppen dag!

2010-04-17 @ 11:07:59
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!