halv tolv

2010-04-04 |12:37:00
det hör inte till vanligheterna att jag vaknar senare än 10,
men idag var det ingen vanlig morgon.
just eftersom D åkte runt så mycket igår,
så kunde jag självklart inte sova.
när han väl kom hem, så var jag uppe i varv & bebisen helvild inne i magen.
Så det tog ett par timmar innan jag somnade om,
& därför sov vi ända till halv tolv idag.
Skönt faktiskt!

Snart blir det våffel-lunch(brunch?) tillsammans med Erik,
sen vet jag inte vad dagen har att bjussa på.
Det är skitfint väder,
så en tur utomhus vore kanske inte så illa . 

bebis rörde sig massor imorse när jag vaknade,
& då slår det mig om & om igen,
att vi ska verkligen bli föräldrar.
Det är någon där inne,
som är hälften D & hälften mig.
Vårat barn, som vi älskar & kommer älska villkorslöst så länge vi lever. 
jag längtar så enormt efter att få hålla om vårat mirakel,
få känna bebisens lukt & få ge all den kärlek jag har att ge. 

Snart,snart <3
Kommentarer
Postat av: 18 år och gravid

Åh det e så spännande, snart får vi våra barn :D

2010-04-04 @ 13:04:07
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!